.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شهربانو منصوریان چندی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حرکت سر و دستانش اقدام به ترک جایگاه کرد که این رفتار وی بازخورد تندی داشت. شهربانو منصوریان رفتار زشتش را توجیه کرد
شهربانو منصوریان چندی پیش در مراسم تجلیل از ورزشکاران با حرکت سر و دستانش اقدام به ترک جایگاه کرد که این رفتار وی بازخورد تندی داشت.(ادامه)
آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است/ باید گره‌های ذهنی دانش‌آموزان باز شود / امروز ضرورت بازنگری نسبت به اقدامات صورت گرفته با هدف کم کردن فاصله وضع موجود با وضع مطلوب امری ضروری است و ....(خبر)
(ادامه)
سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود. برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق در تهران
سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مراسم گرامیداشت شهدای جنایت تروریستی دمشق فردا یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود . یادواره سردار شهید طوسی و 437 شهید شهرستان نکا برگزار میشود
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود .(ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شاعران تاکید کردند: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند / هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود ....(خبر)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.(ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.
انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم / مردم در این انتخابات مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند / انشالله در مرحله دوم انتخابات هم مردم دوباره حضوری باشکوه داشته باشند/ انتخابات اخیر بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد(خبر)
وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد. (ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
امروز در غزه تمام شرافت در مقابل تمام شرارت قرار گرفته/ اگر کشورهای اسلامی بر طبق قرآن عمل می‌کردند رژیم صهیونیستی جرات قتل عام مردم غزه را داشت؟ / راهکار اصلاح این وضعیت بازگشت به قرآن است،‌ تشکیل امت اسلامی با محوریت قرآن ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رییس خانه صمت مازندران با اشاره به این که بانک ها برای ارائه تسهیلات به تولید خساست به خرج می دهند، گفت: برای دریافت تسهیلات باید هفت خوان را پشت سرگذاشت. بانک ها برای تسهیلات تولیدی خساست به خرج می دهند/ نرخ بالای سود در بازار سرمایه
شمال نیوز : رییس خانه صمت مازندران با اشاره به این که بانک ها برای ارائه تسهیلات به تولید خساست به خرج می دهند، گفت: برای دریافت تسهیلات باید هفت خوان را پشت سرگذاشت.(ادامه)
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: راه رسیدن به خودسازی حضور در مراسم اعتکاف است و برالزام تدوین مصوبه برای حضورمسئولین در دوره اعتکاف تاکید کرد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: حضور مسئولان در مراسم اعتکاف الزامی شود
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: راه رسیدن به خودسازی حضور در مراسم اعتکاف است و برالزام تدوین مصوبه برای حضورمسئولین در دوره اعتکاف تاکید کرد.(ادامه)
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد. آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده برگزار شد
چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی شهید دکتر محسن فخری زاده در باغ موزۀ دفاع مقدس تهران برگزار شد.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مراسم و همایش بزرگداشت سه شهید روحانی و شاخص استان از جمله شیخ فضل الله نوری برگزار می شود.

همایش بزرگداشت سه روحانی شهید شاخص مازندران برگزار می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مراسم و همایش بزرگداشت سه شهید روحانی و شاخص استان از جمله شیخ فضل الله نوری برگزار می شود. (ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد. آیا قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی می‎گیرد؟
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد.(ادامه)
 هنجارشکنی و کشف حجاب بانوی پزشک آملی در یک همایش با حضور جمعی از مسئولان بازتاب گسترده ای در سطح جامعه داشت که بیانگر دغدغه جدی مردم در این حوزه فرهنگی است.

همراهی ناشیانه(يادداشت)
هنجارشکنی و کشف حجاب بانوی پزشک آملی در یک همایش با حضور جمعی از مسئولان بازتاب گسترده ای در سطح جامعه داشت که بیانگر دغدغه جدی مردم در این حوزه فرهنگی است. (ادامه)
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست. پزشک آملی : ملزم به رعایت حجاب هستم و از همه عذرخواهی می‌کنم
شمال نیوز: پزشک اهل آمل که طی روزهای اخیر به دلیل هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب در مراسم تجلیل از پزشکان نمونه شهرستان آمل حاشیه‌ساز شده بود، با انتشار پیامی ویدئویی ضمن عذرخواهی از همه کسانی که با رفتارش در آن مراسم خاطرشان رنجیده و به مقدسات‌شان اهانت شد، خود را ملزم و موظف به رعایت قانون حجاب دانست.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری گفت: این همایش چهارشنبه با هدف اشاعه فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی برگزار می شود.

برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری / ۵۴۰ واحد تولیدکننده صنایع غذایی در استان فعال هستند
شمال نیوز : رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی استان مازندران با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش روز جهانی غذا در ساری گفت: این همایش چهارشنبه با هدف اشاعه فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی برگزار می شود. (ادامه)
کارکنان نمونه نیروگاه شهید سلیمی نکا تقدیر شدند
(ادامه)
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد. بزرگداشت ۳۳شهید نیروگاه نکا برگزار شد
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد.(ادامه)
مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات کشتی جهان در جویبار لغو شده است. مراسم استقبال از قهرمانان کشتی در جویبار لغو شد
مراسم استقبال از قهرمانان مسابقات کشتی جهان در جویبار لغو شده است.(ادامه)
عکس/ دیروز و امروز حسین رضازاده
در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی و بدرقه کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو.(ادامه)
شمال نیوز : فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم، گفت: باید متولیان یاد بگیرند،یک بار هم شده برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشوند، محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم. محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم / اجازه ندادم هیچ فردی در انتخاب بخشداران و معاونانم دخالتی داشته باشد/ خبرنگاران مظهر ظلم‌ستیزی و حقیقت‌یابی هستند
شمال نیوز : فرماندار ساری با اشاره به اینکه برای موفقیت باید از من سالاری به ماسالاری عبور کنیم، گفت: باید متولیان یاد بگیرند،یک بار هم شده برای میز و صندلی دست‌بوسی و آویزان کسی نشوند، محکم، جدی و قاطع در اجرای مسؤولیت ایفای نقش می‌کنیم.(ادامه)
ویدئو / واکنش رئیسی به شیطنت یک کودک هنگام سخنرانی
واکنش رییس‌جمهور به شیطنت یک کودک هنگام سخنرانی وایرال شد. امروز ، مراسم بزرگداشت هفته بهزیستی و تجلیل از خانواده‌های فرزندپذیر با حضور رییس‌جمهور برگزار شد. (ادامه)
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد. آتش به جان هالیوود افتاد
انجمن بازیگران هالیوود که بیش از ۱۶۰ هزار بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکا دارد، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها اعتصاب کرد.(ادامه)
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم.(ادامه)
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال انتقاد تندی نسبت به پیشنهاد این باشگاه به علیرضا بیرانوند داشت.روشن: غلط کردید به بیرانوند پیشنهاد دادید! پیشکسوت استقلال: غلط کردید به بیرانوند پیشنهاد دادید!
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال انتقاد تندی نسبت به پیشنهاد این باشگاه به علیرضا بیرانوند داشت.روشن: غلط کردید به بیرانوند پیشنهاد دادید!(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه فوتبال آسیا که عربستان نیست، ورود رونالدو به عربستان مساله فوتبالی نبود بلکه سیاسی بود. تاج: ورود رونالدو به عربستان یک مساله سیاسی بود
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همه فوتبال آسیا که عربستان نیست، ورود رونالدو به عربستان مساله فوتبالی نبود بلکه سیاسی بود.(ادامه)
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری جشن خیابانی به مناسبت عید غدیر در ساری خبر داد. برگزاری جشن بزرگ غدیر در ساری
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری جشن خیابانی به مناسبت عید غدیر در ساری خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.